Apr 27, 2011

Coral Snake Encounter

Today, I just had my first encounter with the deadly Coral Snake
Very dangerous, but seldom bites.
It's head is so small so it is hard to bite a human. 
It rarely attacks and usually scoots away.
It was about 5 feet from me slithering away... 
Along with my mace, I now carry with me benadril just in case Chloe or I need it, 
or anyone else...

Aujourd'hui, j'ai eu ma premiere rencontre avec les Serpent Coral.
 Tres dangeureux, mais dont les mordures sont tres rare. 
Sa bouche et tres petite, donc difficile a mordre les humains,
en general il n'attaque pas mais se sauve.
Ile etait a un metre de moi en train de se sauver...
Avec mon spray au poivre je transport avec moi un medicament 
au cas ou pour Chloe ou moi, ou n'importe qui d'autre d'ailleur.

No comments: