Feb 22, 2007

Happy birthday Amelie!

Amelie's birthday was yesterday, the 21st of February! She is now 4! How time flies! She is such a joy and a breath of sweetness in our family (especialy next to her older siblings). She comes out saying the cutest and most surprising things. Like this morning, when I asked her what she wanted for breakfast she said: "Nothing, I don't want to eat, it will make me fat." I was so surprised, and thought: "She is only 4, I hope it is not the beginning of an eating disorder!"

Amelie a eu 4 ans hier le 21 fevrier. Que le temps passe vite, elle est un vrait plaisir dans notre famille (surtout a cote des ses grands freres et soeur). Et des fois elle nous sort des commentaires trop mimi et/ou surprenant. Comme ce matin, quand je lui ai demander ce qu'elle voulait manger pour le petit dejeuner, elle a dit: "Rien, je ne veux pas manger, cela va me rendre grosse." J'etait tres surprise et j'ai pense: "Elle n'a que 4 ans! J'espere que ce n'est pas le debut d'un probleme de boulemi ou autre!"

1 comment:

nat said...

Joyeux Anniversaire petite Amelie !
plein de bisessss