Mar 11, 2012

Rain and Alergies

We've had a lot of rain this past month. 
It's been an answer to a lot of prayers. 
We've been in a severe drought this past year.
And I think, by now, we have recovered the lack of water in our area.
But it has been hard on the soul, we've had strait rain and clouds for 3 days!
I'm really starting to miss the sun.
I'm still getting out with Chloe when there is a break in the constant rain.
I love the rain, but I'm ready for some sunshine...
On of the biggest reasons why I like Texas is because of it's abundant sunshine!
(especially in the winter)

Our family is also having bad cases of spring allergies right now.
Today only Mike and I went to church.
On a eu beaucoup de pluie ce mois passe. 
C'est une réponse a beaucoup de prière. 
On a eu un été de sécheresse.
Je pense que notre rejoin a recouvert le niveau d'eau necessaire.
Mais c'est difficile sure le morale, le soleil commence vraiment a me manquer,
apres 3 jours de pluie et nuage constant.
Je sort toujours avec Chloe quand il y a un petit repis dans la pluie.
Jaime beaucoup la pluie, mais je suis bien prete pour le retour du soleil!!
Une des raison pourquoi j'aime le Texas, c'est l'abondance de Soleil!
(Surtout l'hiver)

Notre famille a des allergies en ce moment.
Aujourd'hui seulement Mike et moi sommes allés a l'église.

No comments: