Mar 26, 2012

Back Yard Snapshots

I'm so happy; most of my ferns and flowers survived our mild winter. 
The boy scouts (including Emric) came to mulch our beds for a fundraiser. 
Emric is working hard mulching almost every weekend
to fund his SeaBase adventure trip this summer.
Anyway, our back yard is starting to look so good. 
I still have a few planters to fill with flowers. 
I have some great looking herbs, parsley, rosemary, basil, oregano and thyme.
I also have a tomato plant. 
I have to put everything in planters for now because my Chloe likes to dig
freshly turned around dirt!
Je suis super contente; la plupart de mes fleurs et plantes on survécu cet hiver doux.
Les scouts (Emric comprit) sont venu couvrir de paillis nos parterre de fleurs et plantes.
Emric travaille dur pour collecter des fonts pour son voyage cette été.
Bref, notre jardin commence a bie donner.
J'ai encore quelques pots de fleurs a rempli.
J'ai des belles herbes, persil, basil, rosemarie, oregano et thym.
J'ai aussi de la tomate.
Je dois tout mètre dans des pots pour l'instant car ma Chloe
aime bien creuser la terre fraîchement retournée!

1 comment:

Unknown said...

Trés jolie !!