Mar 19, 2010

Justine & Chloe


Conversation n# 1
...a few days before I got Chloe:

Justine: "Why are you getting a dog?"
Moi: "For our family, don't you want one?"
Justine: "I could have gone my whole life without one..."

Conversation n#2
...a week later as she is steeling her from my lap:
Moi: "You can't just take Chloe away from me like that!
I thought you could live without a dog!"
Justine: "Well, I didn't know what I was missing..."

Conversation n#1

... avant d'aller chercher Chloe:
Justine: "pourquoi tu veux un chien?"
Moi: " Pour la famille, tu n'en veux pas un?"
Justine: "Pas vraiement, j'aurais pu passer ma vie sans chien."

Conversation n#2
...une semaine apres, pendant qu'elle essaye de prendre Chloe de mes genoux!"
Moi: "Tu peux pas juste la prendre comme cela!
Je croyais que tu pouvais vivre sans un chien!"
Justine: " Ben... je savais pas ce que je manquais..."

No comments: