Mar 8, 2010

Favorite Spot


This has to be our Chloe's favorite spot, our laps, it's a good thing she is so little... She has been so great! She had one accident on the hard wood floors because some one didn't wait for her to finish her business. She sleeps all night, no winning or barking. The hardest thing has been crating her during the day... I spent some time today sitting by her until she fell asleep, got a good book! Hopeful she will soon get used to it.

L'endroit prefere de Chloe: sur nous. Heureusement qu'elle est toute petite. Elle est super! Elle a eu un accident dans la cuisine car on l'a pas laisse dehors assez longtemps. Elle dors toute la nuit sans pleurer. Le plus dur c'est de la metre dans sa cage la journee... J'ai du m'assoir pres d'elle jusqu'a ce qu'elle s'endort, sinon elle pleure... je prend avec moi un bon livre... j'espere qu'elle va s'y habituer bientot.

1 comment:

Josie said...

She is adorable!!! What breed is she?