Jan 7, 2010

Snow Day

Today was the 2d snow day this week. The kids were home from school. I made some yummy crepes for lunch. I so love French food! I had a few too many. Mike took the kids sledding with the neighbors.
It was so nice to stay home all day! I didn't go out at all! I would have stayed in my PJ"s all day if Mike had not invited the missionaries to dinner tonight! We had some hearty beef stroganoff, mashed potatoes with a veggie medley. What great food on a wintry cold day.
It looks like tomorrow will be another snow day. I might go and take a few pictures outside.

Aujourd'hui, nous avons eu le deuxieme "snow day" de cette semaine. Les enfants n'ont pas eux d'ecole. J'ai fait des bonnes crepes a midi. Oh que j'aime la bouf francaise! J'en ai manger un peu  trop! Mike a emmener les enfans faire de la luge avec les voisins.
C'etait super de rester a la maison toute la journee. Je serais restee en pyjama si Mike n'avait pas inviter les missionnaire a dinner ce soire. Nous avons manger un bon beuf stroganoff, de la puree et un arsortissement de legumes. C'etait bien bon pour un jour d'hiver si froid...
On dirait que demain sera rebellotte. J'irais peut etre dehors pour prendre quelques photos.

No comments: