Jan 30, 2010

A few Helpful things... to feel better during these winter months

* The Sun showing up for a few days
Warms my heart.

* A new Blog I read every day: NieNie
She was pulled out by her husband from a plane crash and survived.
She is incredible. When i visit her blog it does something to me.
Gives me perspective, makes me grateful.

* Was inspired by a Relief Society Meeting to get more organised.
Got a great book to help me: The Change your life Challenge
Gives me clarity... feels oh so good!

* Reading my scriptures more often.
Blogging my thoughts on my Scripture Blog to help me ponder them.
Feeds my spirit, gives me peace, I feel closer to my God.

* Exercising at least 4 to 5 times a week.
Last winter I put on too much, not gonna happen this winter!
Gives me Energy, keeps me in my favorite jeans!

Des P'tits chose qui m'aide a me sentir meiux pdt ces mois d'hivers


* Le soleil qui sort pendant qlqs jours
Me rechaufe le coeur

* Un nouveau blog que je visit tous les jours: NieNie
Son mari l'a sauve d'un accident d'avion. Elle est incroyable.
Quand je visit son blog cela me fait quelque chose au ceour.
Me donne de la perspective et me rend reconnaissante

* Inspiree par une reunion de Societe de Secour a m'organiser.
Acheter un livre super pour m'aider: The Change your life Challenge
Me donne de la clarite, feels oh so good!

* Lis mes ecritures plus. Blog mes pensees pour m'aider a mediter.
Eleve mon esprit, plus de paix, je me sens plus pres de mon Pere Celeste.

* Fais de l'exersice 4 a 5 fois par semaine.
L'hiver dernier j'ai pris trop de kilos, ca va pas arriver cet hiver!
Me donne de l'energie. Je peux rentrer dans mon jeans prefere.

No comments: