Jan 11, 2010

Jury Duty Summon

I've been summon to Jury duty. Since I became an American citizen, I knew it was coming! I went to the courthouse this morning, to be sent home after waiting for 4 hours in a room full of random people. I was a little disappointed because I am curious to see the process, whether I am picked or not. It would be hard for me to serve this week for Mike is going to Huston for work until Friday. I need to call tonight to see when they need us back in.

J'ai ete selectionne pour apparaitre en tancomme jure. Depuis que je suis devenue une Americaine en 2003, je savais que cela allait arriver eventuellement. Je suis allee au tribunal ce matin, pour etre renvoyee chez moi, apres avoire attendu pendant 4 heures dans une piece pleine de gens a random. J'etais un peu decue car je cela m'interesse de voir comment les jures sont selectionne. Je dois rappeler ce soir pour voir si je dois retourner demain.

No comments: