Mar 22, 2007

Some reasons why I keep exercising:

1. I can eat what I want, when I want! The best reason for a food lover!
1. Je peux manger ce que je veux quand je veux! La meilleure raison pour moi qui aime les bonnes choses!
2. For all the typical physical reasons: A healthy heart, healthy bones and muscles, more energy to do what I love.
2. Pour les raisons typiques de sante: coeur, os et muscles sain, plus d'energie pour faire ce que j'aime.
3. To keep my flexibility and good posture.
3. Pour garder ma flexibilite et bonne posture.
4. It just feels great after you do it! I love all the wonderful good hormones it releases.It keeps me happy! (I really can feel the difference if I get too busy and don't do it for a while...)
4. Je me sens si bien apres de m'etre discipline! J'aime toutes les bonnes hormones qui se produisent dans mon corps et cerveau (je vois vraiement la difference quand cela fait trop longtemps que je ne le fait pas.)

No comments: