Feb 3, 2012

Emergency room!!!

It was meant to happen sometimes!
I got the dreaded call at 10:30pm.
"I think I got hurt"
Mike hurt his knee playing Basketball with young guys.
He was able to drive himself to St Luke's emergency room.
Justine and I met him there with food, a pillow, meds and an ice pack.
At 2:30am I went home with his car.
(Hey! One of us had to be awake to put Amelie on the bus in the morning.)
Justine stayed with him until 4:30ich am to drive him home.
That girl is incredible in times of crisis! She always amazes me!
She actually has her daddy's bad leg resting on her leg so he is more comfortable.
He might have a sprained knee or torn ligament.
A MRI test and time will tell the degree of injury.. .


Je m'y attendais un jour ou l'autre!
J'ai reçu le coup de fil redouté a 10:30 du soir.
"je croix que je me suis fait mal!
Mike a abime son genoux en jouant au basket avec des jeunes.
Il a pu se conduire aux urgences de St Luke.
Justine et moi l'on rejoins avec a manger, un oreiller, medicament et un pack de glace.
A 2:30 je suis rentree avec sa voiture. 
(Un de nous deux devait se reveille au petit matin pour mètre Amelie sur le bus.)
Justine est restée avec lui jusqu'à environ 4:30 du matin!
Cette fille est incroyable en temps de crise. Elle m'étonne toujours!
Elle a sa jambe sous celle de son papa pour qu'il soit plus confortable!
Le temps et plus de test nous dirons la gravite de sa blessure.

1 comment:

Amanda said...

As teens, I hope my kids are as wonderful as Justine is!