Feb 13, 2012

Chloe what did you do?

 Chloe spent her Sunday over at Jackie's her doggy-girl-friend.
 Today she is exhausted! 
She got out of bed at 10:30am, went potty, 
ate her food and got back to bed until 11:30am! 
She didn't follow me throughout the house like she normally does. 
(She likes to be on the same floor as me! yep, she loves me!) 
During my yoga practice she got her energy back and started bringing her toys to me.
 Not recommended for a relaxing yoga session having stuffed-smelly-dog-toys being dropped on your face!!!! 
Or a dog laying on your mat as soon as you stand up!
Anyhow, since it was raining all morning she didn't get out for her usual hour run. 
So when I got back from running errands, she was at the back door looking like this!
Obviously looking quite guilty!
Chloe a passé son dimanche chez Jackie sa chienne-copine.
Aujourd'hui elle est crevée!
Elle est sortie du lit a 10:30, est allé faire pipi, a mangé, 
puis c'est recouchée jusqu'à 11h30.
Elle ne m'a pas suivit partout dans la maison comme d'habitude.
(Elle aime être sur le meme etage que moi.)
Pendant ma seance de yoga elle m'emmenait ses joues de chien.
Ce n'est pas recommandé pour une session relaxante de yoga d'avoir 
des joues de chien qui vous tombe sur le visage...
Ou un chien qui s'allonge sur le matt!
Bref, comme il a plu toute la matinee elle n'est pas sortie comme d'habitude.
Apres avoir fait des courses, voila dans quel état je l'ai retrouvée;
avec une tete de coupable!

No comments: