Sep 7, 2011

Memories of a dear Friend....

Yesterday, my dear friend Denise Kisor of 16 years,  passed away...
She was diagnosed with brain cancer around April.
I think of her and smile. 
I picture her in Heaven being embraced by loved ones.
I'm so glad I got to see her before she moved on from this life.
I'm so thankful I got to tell her how much she meant to me 
and what a beautiful example she was to me. 
Knowing her has made me a better person.
She was a rock, sweet, meek, kind, loving, forgiving...etc.
She was soooooo Christlike.
She had a hard life but lived it without complaint.
I will forever think of her and want to be better.
Til we meet again...

Hier, ma tres chere amie de 16 ans, Denise Kisor est passee dans l'audela.
Elle a eu un diagnostic de cancer du cerveau vers le mois d'avril.
Je pense a elle et je souris.
Je l'imagine au paradis avec ses etres chers qui l'accueil avec joie.
Je suis reconnaissante de l'avoir revu cet ete avant qu'elle nous quite.
J'ai pu lui dire combien elle a touchee ma vie avec son merveilleux exemple.
Je suis une meilleur personne de l'avoir connue.
Elle etait solide come un rock, gentille, humble, pleine d'amour... etc.
Elle etait comme le Christ.
Elle a eu une vie difficile et l'a vecu sans se plaindre.
Quand je pense elle, je veux etre meilleur, pour toujours,
j'usqu'a ce que l'on se revoit...

1 comment:

Pat said...

That is beautiful, Thank you.