Jun 5, 2010

Talk about Sex-Education

Emric- "Justine, guess what class I have to take in school this semester!"
Justine- "What?"
Emric- "Guess!"
Justine- "Emric, I'm not going to guess."
Emric- "Just guess."
Justine-"No."
Emric- "Okay, I'll give you a clue, it starts with an 'S.'"
Justine-"I'm not going to guess"
Emric- "Okay, I'll give you another clue, it ends in an 'X-ed.' "
Justine-"Emric, its ok to say 'sex-education.'"
Mom- "Really, Emric, when do you start?"
Emric- "I've been doing it for two weeks now."
Amelie- (spits out some food) "Emric's having sex?!"

Emric- "Justine, devine ce que je prend a l'ecole ce semestre!"
Justine- "Quoi?"
Emric- "Devine!"
Justine- "Emric, je ne vais pas deviner."
Emric- "Just devine."
Justine-"No."
Emric- "Okay, je te donne un indice, ca commence avec un 'S.'"
Justine-"Je vais pas deviner!"
Emric- "Okay, je te donne un autre indice, ca fini avec un 'X-ed.' "
Justine-"Emric, c'est ok de dire 'sex-education.'"
Mom- "A bon, Emric, Quand est-ce que tu commence?"
Emric- "cela fait 2 semaines que j'en fait."
Amelie- (en crachant ce qu'elle avait dans son bouche) "Emric a du sex?!"

No comments: