May 25, 2008

Bonne fete des Meres en France!

Yesterday, Justine, Amelie and I were at the wedding of our good friend Lasah Narciso, now Chapman. Amelie was a flower girl and I took pictures... Lasah has been her sitter since she was a baby! She loves her like a second mom! And we love her too, she is like a ray of sunshine! :)

We had a great day today, our meetings at church were only an hour. We stayed after for the baptism of Aubrey, Lasah's little sister. We then ate the leftovers of the wedding.
When it was time to go home, from church, I found Amelie running like a dog in the halls with her skirt tucked in her bloomers!

A friend said: Wow, she is good on all fours!
Me: She gets a lot of practice, she got the "BEST DOG IMITATION" award at preschool!
Him: Must make a parent proud!
Me: Yep, that's my girl our should I say my dog! :)

Hier, Justine, Amelie et moi etaient partie toute la journee pour le mariage de Lasah Narciso, maintenant Chapman. Lasah a ete notre babysitter depuis qu'Amelie est nee. Elle l'aime comme une deuxieme maman. Et nous l'aimons aussi; elle est comme un rayon de soleil!
Nous avons eu une bonne jurnee aujourd'hui. Nos reunions a l'eglise n'etaient qu'une heure. Apres nous sommes alles au bapteme de la petite soeur de la mariee: Aubrey. Nous avons ensuite mange des restants du mariage. Quand c'etait l'heure de rentrer, j'ai trouve Amelie qui courait a 4 pattes dans le couloir, comme un chien! Elle avait rentre sa jupe dans son petit capris blanc que je lui met sous ses robes.
Un amis a remarque et a dit: Wow! Elle court bien a quatre pattes!
Moi: Oui elle a beaucoup d'entrainement. A son ecole, elle a recu un certificat qui dit "Meilleure immitation de chien"
Lui: Mmmm, cela doit rendre un parent bien fier!
Moi: Yep, c'est ma fille, ou plutot mon chien!

No comments: