Oct 6, 2007

Awesome Birthday Party!


I've been very excited for my 40th birthday. I was not disappointed! Mike came home from work at 4:30! He took me to dinner and brought me home for a massage party! Mike has actually planned this present since June! He had a wonderful masseuse come to the house. She set up her equipment in Amelie's bedroom. Relaxing lavander scent was everywhere. He invited my 2 good girlfriends Sarah and Stephanie, my sister was supposed to be here too, but couldn't make it. I got over an hour deep massage! What an awesome man I have! It was so relaxing... It was the perfect gift! (OK, I did think that taking me to Bora Bora would be awesome too... :)
J'ai attendu mes 40ans avec impatience. Je n'ai pas ete decue. Mike est rentre du travail a 4h30 et m'a emmener au restaurant. Il m'a rammene chez nous pour une soiree de massage! Il a inviter mes 2 bonnes amies Sarah et Stephanie ainsi que Aude, mais elle n'a pas pu venir... Mike, en faite, a planifier ce cadeau depuis le mois de juin! Une masseuse super est venue s'installer dans la chambre d'Amelie. L'odeur relaxante de lavande etait partout dans la maison. J'ai eu un massage pendant plus d'une heure. Quel super homme que j'ai! C'etait si relaxant! c'etait le cadeau parfait! (Ok, un voyage a Bora Bora aurait ete super aussi! :)

No comments: