Nov 8, 2006

Colors of the fall and pumpkins...

We returned from Florida just in time to see the beautiful colors of the trees here in Ohio! I just love the fall! As soon as we got back from Australia, Mike had to leave again for Florida for another 2 to 3 weeks, so Alexi, Amelie and I went with him. But unfortunately I forgot my Camera in the car at the airport! I was so sad ...
Nous sommes revenu de la floride just a temps pour voire les belles couleures des arbres ici en Ohio... De que nous sommes revenu d'Australie Mike a du repartir pour son travail en Floride pour 2, 3 semaines; Alexi, Amelie et moi sommes alle le rejoindre pour une semaine... (Amelie a beaucoup manquer son papa). Malheureusement, j'ai oublier ma camera dans ma voiture a l'aeroport! J'etais bien triste!



No comments: